lunes, 4 de junio de 2018

LEHENENGO EGUNA-SAKRAMENTUAK

Kaixo berriro lagunok, hemen nago berriz. Gaur nire proiektuaren lehenengo egunariaburuz hitz egingo dizuet. Esan nuen bezala proiektu honek sakramentuiburuz doa.

Lehenengo egunean guri tokatzen zitzaizkigun sakramentuariburuzko informazioaran parte bat behar genuen egun honetarako. Gero klasean informazioaren beste partea bilatu genuen eta azkenik informazio guzti hori elkarbanatu genuen gure artean. Ni nire informazioaren parte gehiena etxean bilatu nuen eta klasean ze gauzak faltan nituen begiratu nuen. Gauza batzuk faltan zeuden eta interneten begiratu nituen. Gero informazio guztia garbira pasatu nuen nire koadernora.

Egun honetan oso ondo egin genuen lan eta pozik nago aurreratutakoarekin. dena preimeran egon zen benetan talde langilea dut😇

Hau da guztia gaurtik hurrengo astean ikusten gara. AGUR!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario