lunes, 4 de junio de 2018

BIGARREN EGUNA-SAKRAMENTUAK

Kaixo berrriro hamen nagi berriz. Gure proiektuaren bugarren egunaren berri ematera nator. Pasaden egunean sakramentueiburuzko informazio guztia lortu genuen eta denon artean elkarbanatu genue ideiak ateratzeko eta bakoitza bere lana egin duen jakiteko.

Informaziona bageneukagu eta bakoitza zer egin behar zuen bazekien, orain aplikazioarekin hazi behar ginen. Bakoitza bere sakramentuariburuzko informazioa jarri genuen gure aplikazioan. Baina lehenengo diseinua eta aplikazioaren antolaketa prestatu behar genuen. Atzetik argazki polit btazuk ipini genitugun eta sakramentu  bakoitzarentzako leku bat egin genuen. "Lil sakra" deitu genuen. 

Gero bakoitza bere sakramentuariburuzko informazio jarri genuen. Ni nire partea jarri nuen, bi sakramentuak bakoitza bere lekuan. Momentuz bakarrik ibon eta biok jarri genuen eta hau ona zen abisatuta geundelako aplikazioa normalean atzintzeko soria zeukala. Ia zer gertatzen den hurrengo egunean...

Egun onetan lan asko egin genuen bakarrik aplikazioan faltatzen den informazioa jartzea faltatzen zen. Ni nire burua ondo ikusi nuen, langile eta besteekin batera lan egiten. Hau izan da dena gaurkoz hurengo astean ikusten gara. AGUR!!!!!👋


No hay comentarios:

Publicar un comentario